Компанія Microsoft зазначає про істотне зростання попиту на свої хмарні сервіси під час триваючої пандемії. Незважаючи на це Microsoft докладає всіх зусиль, щоб забезпечити підтримку сотень мільйонів людей і бути на зв’язку, а також працювати і грати дистанційно.
У зв’язку зі зростаючою важливістю соціальної ізоляції, на 775% зросли масштаби використання хмарних сервісів. Спостерігається досить значний сплеск використання Teams, в даний час кількість щоденних користувачів перевищила 44 мільйони людей. Ці користувачі згенерували більше 900 мільйонів хвилин нарад і телефонних переговорів протягом одного тижня. Застосування Windows Virtual Desktop зросла більш ніж в 3 рази. Застосування державними структурами Power BI для надання громадськості доступу до інформаційних табло COVID-19 зросла на 42 відсотки за тиждень.
З урахуванням збільшення навантаження, компанія Microsoft почала вносити деякі тимчасові зміни в свої сервіси на те, щоб надати оптимальний рівень обслуговування всіх клієнтів. Встановлено ліміти на безкоштовні пропозиції, та деякі ресурси для нових підписок. Це “незначні” ліміти і клієнти при необхідності можуть звертатися в службу підтримки з проханням про збільшення цих лімітів.
Діючі зображення Xbox-плеєра користувача будуть як і раніше функціонувати, але Microsoft намагається зменшити завантаженість своєї групи модераторів, які відстежують нові завантаження за часів збільшення загальної активності в Xbox Live.
Компанія Microsoft заявила про те, що розставить пріоритети в роботі з хмарними обчисленнями для служб екстреного реагування, а також для підтримки Microsoft Teams. Кількість використання Microsoft Teams значно збільшилася протягом всього лише одного тижня, у зв’язку з чим сервіс почав зазнавати труднощів з ресурсами. На сьогоднішній день компанією завершена робота над рядом аспектів діяльності груп, які підвищили ефективність і найкращим чином забезпечують підтримку користувачів Teams у всьому світі.
З питань придбання рішень Microsoft звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua